دكترمحمدحسين رحيمي‌نسب رئيس بهزيستي استان يزد شد




معاون امور مجلس و استان‌هاي سازمان بهزيستي كشور گفت: شايعه‌انحلال اين سازمان كه طي روزهاي گذشته مطرح شده، موقعيت مناسبي براي شناساندن بهتر آن در جامعه است.

علي كاميار روز سه‌شنبه در آيين توديع ومعارفه‌رييس سازمان بهزيستي استان يزد افزود:يك مقام خارج از مجموعه بهزيستي كه شناخت چنداني ازاين سازمان نداشت، انحلال اين سازمان را اعلام كرده بود.

وي اظهار داشت: انحلال سازمان بهزيستي بايد توسط دولت انجام شود و مجلس شوراي اسلامي هم آن را تصويب كند.

او اضافه كرد: سازمان بهزستي، به رغم پركاري و مشكلات، هيچ وقت به فكر آن نبوده كه خود را معرفي كند و متاسفانه انحلال آن از زبان كساني بيان مي‌شود كه نسبت به بهزيستي ناآشنا هستند.

كاميار تصريح كرد: سازمان بهزيستي، خدمات منحصر به فردي در كشور ارايه مي‌كندو نسبت به ساير دستگاهها در اجراي مصوبات برنامه چهارم توسعه و كاهش تصديگري دولت، بسيار موفق عمل كرده است.

وي گفت:بهزيستي با محرومان، معلولان و مستضعفان جامعه، سرو كار دارد ضمن آنكه سازمان كوچكي نيست و ‪ ۳۳‬هزار نيرو در سراسر كشور در آن مشغول فعاليت هستند.

اين مسئول بر ارتقاي جايگاه توانخواهان و مددجويان تاكيد كرد و افزود:
چهره بهزيستي را بايد در بينش اجتماعي،تغيير داد تا جنبه خدماتي آن بيشتر از جنبه حمايتي مورد توجه قرار مي‌گيرد.

كاميار فعاليت در بهزيستي را از الطاف خداوند دانست و گفت: خصلت كار در دراين سازمان،عبادي است و بااقشاري، طرف هستيم كه خدمت به آنها در راستاي رضاي الهي است.

وي با اشاره به شعار عدالت محوري، مهرورزي و خدمت رساني دولت نهم، خاطر نشان كرد: اين شعارها وظايف سنگين بهزيستي را به ما گوشزد مي‌كند و براي تحقق آن بايد بيش از گذشته فعاليت كرد.

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد نيز در اين آيين بر ارتقاي جايگاه معلولان و توان خواهان تاكيد كرد و گفت: با ارتقاي جايگاه آنان، مردم و خيرين با اين قشر با موضع بهتري برخورد خواهند كرد و زمينه مشاركت و كمك بيشتر را نيز فراهم خواهند نمود.

محمدحسن خورشيدنام افزود:بحث واگذاري بخشي از فعاليت‌هاي دولت به بخش خصوصي از سياست‌هايي است كه براي كوچك تر شدن دولت انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: هر چقدر از وظايف دولت، كم مي‌شود به همان اندازه نيز بايد وظايف نظارتي را افزايش داد تا بهتر برنامه‌ريزي و سياستگذاري كرد.

در اين آيين محمدحسين رحيمي‌نسب به عنوان رييس جديد سازمان بهزيستي استان يزد معرفي و از خدمات جليل عفتي تقدير شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا